Καινούριο 15μελες συμβούλιο 2019

Την Πέμπτη 26 / 9 / 2019 πραγματοποιήθηκαν στο Γυμνάσιο οι εκλογές για την ανάδειξη του 15μελους μαθητικού συμβουλίου. Όλα εξελίχθηκαν σύμφωνα με τις αντίστοιχες Υπουργικές Αποφάσεις.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία έγινε αρχικά ένας  «πλατύς  διάλογος » των μαθητών για τα προβλήματα τους, και διαβάστηκε ο Κανονισμός Λειτουργίας των μαθητικών Κοινοτήτων

 

Έπειτα με σειρά όλοι οι μαθητές ψήφισαν στην ειδική κάλπη που στήθηκε 

Ακολούθησε η καταμέτρηση των ψήφων 

Συγχαρητήρια , λοιπόν, σε όλους τους επιτυχόντες !!!!!

Ας Αρχίσουν οι Χοροί...................

          Δεν μπορούσε να κλείσει καλύτερα η φετινή σχολική χρονιά. Την Τρίτη 28 Μαΐου 2019 η γυμνάστρια του σχολείου κα. Σάρρα Δέσποινα οργάνωσε με τους μαθητές και μας παρουσίασαν νησιωτικούς χορούς. Διασκεδάσαμε παρακολουθώντας τους : 
Νενητούσικος , Αγία Μαρκέλλα, Πυργούσικος ( από τη Χίο )
Πλατανιώτικο Νερό ( από τη Σάμο )
Καβοντορίτικος ( από την Εύβοια )  
 
Ακολούθησε περιβαλλοντική δράση στην περιοχή Πλατανάκια 
 
Η καλή διάθεση και το κέφι δεν κρύβεται!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 

Ξενάγηση στη βασιλική ταφική συστάδα των Τημενιδών

         Την Παρασκευή, 19 Απριλίου 2019 οι μαθητές του Γυμνασίου Βεργίνας παρακολούθησαν την θεματική ξενάγηση από την αρχαιολόγο κ. Εύα Κοντογουλίδου στη βασιλική ταφική συστάδα των Τημενιδών , δίπλα στους Βασιλικούς ταφούς . Ο χώρος που δεν είναι ακόμη επισκέψιμος  χρονολογείται περίπου στα 1000 χρόνια. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για την αρχιτεκτονική των τάφων και για τα πρόσωπα στα οποία ανήκουν. 

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΪΟΣ 2019

                Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πραγματοποιήθηκαν στο Γυμνάσιο Βεργίνας δράσεις που αφορούσαν το θεσμό της Θεματικής Εβδομάδας. Ο τίτλος της ήταν «Δημοκρατική Συνύπαρξη και Ανθρώπινα Δικαιώματα». Ωστόσο ο φετινός θεσμός της Θεματικής Εβδομάδας θα συμπεριλάμβανε και πάλι τη θεματική ενότητα «Σώμα και Ταυτότητα» με τις υποενότητες «διατροφή και υγεία», «πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων» και «έμφυλες ταυτότητες». Οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες που αφορούσαν τη διαμόρφωση της σχέσης με το σώμα, την ενίσχυση της αυτοεικόνας τους  και της αυτοαντίληψή τους. Τα παραπάνω ¨εμπολίαστηκαν ¨ με θέματα δημοκρατικής κουλτούρας και ανθρώπινων δικαιωμάτων. Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν τις ανησυχίες και τις προκλήσεις που εγείρουν θέματα υγείας, ασφάλειας, ελευθερίας από εθισμούς και εξαρτήσεις, έμφυλων ταυτοτήτων και να αναζητήσουν λύσεις που θα διασφαλίζουν τα δικαιώματά τους στους αντίστοιχους τομείς.

Την Παρασκευή ξεκίνησε η δράση με μία γενική εισαγωγή για το τι πρόκειται να ακολουθήσει. Συνέχισε με δύο εκπαιδευτικά παιχνίδια ( ¨το ταξίδι της φυγής " και ¨ο Ναβίντ δεν ήρθε για διακοπές ¨). Ολοκρηρώθηκε η μέρα με καλλιτεχνική διαθεματική δράση 

Την Δευτέρα , στο πλαίσιο της Διατροφής και Ποιότητας Ζωής , πραγματοποιήσαμε ένα υγιεινό πρωινό.

Ακολούθησε σεμηνάριο σχετικό με τις Εξαρτήσεις από ειδικούς ιατρούς και νοσηλευτές του Νοσοκομείου Βέροιας και η μέρα έκλεισε με το εκπαιδευτικό παιχνίδι (¨σαλπάροντας για μια νέα χώρα ¨)

Την Τετάρτη το σχολείο συμμετείχε σε μία δράση που αφορούσε ¨τη Δημοκρατία και τις Ευρωεκλογές ¨.

Έπειτα παρακολουθήσαμε την ταινία ¨Η όγδοη μέρα ¨ και συμπληρώσαμε το αντίστοιχο φύλλο εργασίας 

Την Πέμπτη η κα. Λιούλα Χρυσούλα , εκπαιδεύτρια - νοσηλεύτρια του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού πληροφόρησε τους μαθητές για θέματα σχετικά με την ατομική υγιεινή.

Και η κα. Γεωργιάδου Σεβαστή κοινωνική λειτουργός από το Κεντρο Πρόληψης -Πρόσβασης Ημαθίας πραγματοποίησε βιωματική δράση με μαθητές της Β΄Γυμνασίου έχοντας ως θέμα ¨έμφυλες ταυτότητες - στερεότυπα ¨ 

Ακολούθησε δράση σχετική με τα Ανθρώπινα Δικαιώματα - Ανάγκες .

 

 

 

Θεατρική Παράσταση

    Η Ελένη του Ευριπίδη μεταφέρεται από τα σχολικά βιβλία, παίρνει σάρκα και οστά και μας παίρνει μαζί στην περιπέτειά της, πότε με την ελαφρότητα του κωμικού και πότε με το βάρος του τραγικού από την θεατρική ομάδα του  < μικρού Βορρά >.  Διαβάζοντας  αυτο το κείμενο ήταν  αδύνατο να μην παρακολουθήσουμε αυτή την παράσταση. Έτσι την Δευτέρα 14 / 4/ 2019 η Γ΄ γυμνασίου ήταν η τυχερή τάξη που την παρακολούθησε . Εκεί οι ηθοποιοί αξιοποιώντας διαφορετικά είδη θεάτρου (παντομίμα, σωματικό θέατρο, μάσκα), αλλά και μόνιμο σύμμαχο τη μουσική και το τραγούδι άφησαν τους μαθητές κατενθουσισμένους.
          Στο τέλος της παράστασης τα παιδιά μέσα από μια απολαυστική διαδικασία κλήθηκαν να παίξουν την ίδια σκηνή «ντύνοντας» την με τα δικά τους λόγια, όπως αυτοί τα θυμούνται ή όπως εκτιμούν ότι ταιριάζουν στην παντομίμα που προηγήθηκε??.